Reparationsservice för defekta verktygshållare


Underhållsavtal

Från och med nu erbjuder vi er, som en komplettering av vår hämtservice, också möjligheten att teckna ett underhållsavtal med oss, för reparation av era verktygshållare.

I detta syfte behöver ni bara fastlägga två övre kostnadsgränser, upp till vilka vi får genomföra reparation utan kontakt med er. Den ena gränsen bestämmer maximal kostnad per reparationsuppdrag. Den andra gränsen bestämmer det procentuella värdet i förhållande till nypriset för verktygshållaren.

Vi kontaktar er så snart någon av gränserna överskrids, i alla övriga fall genomför vi reparationen och skickar tillbaka verktygshållaren till er.

I de flesta fall förkortas reparationstiden betydligt genom ett underhållsavtal.

Baserat på detta rekommenderar vi er att teckna ett underhållsavtal med oss här.

 


Hämtservice – så fungerar det!

  • Ladda ner och fyll i formuläret för hämtuppdraget här.

  • Skicka det ifyllda formuläret till oss via fax eller e-post.

  • Förpacka verktygshållaren och håll paketet i beredskap för avhämtning inom den i e-postmeddelandet angivna tidsrymden. Vår speditör kommer för avhämtning med färdiga transportdokument.

    Var vänlig håll det i e-postmeddelandet angivna TNT-numret i beredskap vid avhämtningen.
  • Om ni har tecknat ett underhållsavtal med oss och den förväntade kostnaden ligger under den av er fastlagda övre gränsen, genomför vi reparationen utan vidare kontakt med er.

  • Om ni inte har tecknat något underhållsavtal med oss, upprättar vi et kostnadsförslag som baseras på erfarenhetsvärden och skickar förslaget till er via e-post. Om den faktiska reparationskostnaden blir högre än förväntat, tar vi alltid kontakt med er.

  • Vi skickar tillbaka den reparerade verktygshållaren till er.

Några frågor? Ring helt enkelt till +49 711 3191-554


Nedladdningar

Hittade inga inmatningar.